tisdag 16 mars 2010

Klara - färdiga - blogga!

Ikväll blev det äntligen av: jag satte igång med skrivandet av bloggen "Kalmarsund Vind"! Jag har haft problem att kunna koppla upp mitt trådlösa modem här i Wannborga - vissa tider har det varit bra kontakt, men sen har det kraschat och varit omöjligt att komma tillbaka. Vi får hoppas att det stabiliserar sig framöver!

Under de senaste helgerna har det varit finfina möjligheter att åka skidor eller bara promenera på skarsnön. Vita vidder precis som i fjällen! Jag har passat på och tagit lite bilder och korta filmsnuttar som jag hoppas kunna lägga in på den här sidan -håll ögonen öppna!

Det är snart dags för stämma (=årsmöte) i Kalmarsund Vind ekonomisk förening. Torsdagen den 25 mars kl 18:00 drar det igång på Hotell Skansen i Färjestaden.
Anmäl dig senast fredag 19 till Kalmar Energis kundservice 0480-45 11 45.
Dagordning m.m. hittar du på föreningens hemsida www.kalmarsundvind.se

Det får räcka för detta första inlägg - jag är glad att jag har kommit hit i alla fall.

Övra Wannborga den 16 mars 2010

Ola Holgersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar